Blog

Cum influenteaza activitatea social media vanzarile

Pana de curand eficienta implicarii companiilor in comunicarea social media a fost pusa sub semnul intrebarii, multi manageri asteptand rezultate vizibile in vanzari, in numarul de clienti noi si pastrarea celor existenti. Un studiu realizat de LoyaltyOne, Medill Medill si The Ivey Business School de la Western University arata ca cei care investesc resurse in retelele de socializare au inregistrat cresteri ale vanzarilor intre 15 si 30 de procente, cifre deloc de neglijat, avand in vedere, pentru multe companii, bugetele modeste pe care le acorda acestui segment.

Cum sa fim mai creativi?

Mi s-a intamplat, nu de putine ori, sa fiu intrebata cu ce ma ocup. “Cum adica relatii publice? A, publicitate?!”. “Nu, nu chiar publicitate” si vino cu argumente ca domeniul tau nu se limiteaza la a face campanii si a te ocupa de media buying. In boutique-ul White PR incercam pe cat posibil sa reducem ceea ce tine de media buying, preferand sa ne axam pe relatiile cu jurnalistii- care sunt cruciale in domeniul nostru- si pe transparenta business-ului clientilor pe care ii reprezentam.

O zi intr-o agentie de PR

Suntem adesea intrebati, cu ce ne ocupam de fapt, care sunt activitatile care intregesc ziua noastra de lucru. Pentru multi ziua devine o rutina, incepe la o anumita ora si se termina atunci cand ceasul arata ora 18. In PR lucrurile sunt putin diferite…

De ce? Pentru ca aici inveti sa pui mai presus de activitatile tale zilnice, necesitatile clientului. Si ele pot fi multe si la ore care depasesc programul normal de lucru.

Povestea noastra!

In editia din ianuarie a revistei Cosmopolitan a aparut povestea WhitePR- de la vis la idee! Multumim Alexandra Raut! Mai jos am extras pasajele din material legate de povestea noastra, pentru ca vrem sa ne amintim cum am inceput…!

Exista business dupa job!

Dimineata.Suna ceasul.Incepe o noua zi de lucru. Pentru majoritatea dintre noi la ora 18.00 aceasta s-a incheiat. Pentru altii insa, mai curajosi, incepe una noua: cea de antreprenor dupa orele de program. Am cunoscut si noi astfel de femei puternice si curajoase care au decis sa faca din pasiunea sau hobby-ul lor o afacere care sa le satisfaca nevoia de independenta si de ce nu, sa le suplimenteze veniturile obtinute in urma unui program clasic de lucru la birou.Lavinia Pavel a trecut de la idee la afacere, cu entuziasm si poate o mica doza de “nebunie”, intr-un domeniu drag ei si care ii implineste cu adevarat dorintele de afirmare si exprimare personala.

Cum sa folosesti forumurile pentru a te promova?

Forumurile pot fi o modalitate excelenta de a crea buzz in jurul unor produse sau servicii, insa, la fel ca in cazul majoritatii tacticilor si strategiilor de comunicare, trebuie sa tii cont de anumite „reguli” . Sunt lucruri pe care e bine sa le faci, lucruri pe care NU e bine sa le faci si lucruri pe care mai bine NU le-ai face. Tine cont de faptul ca unele actiuni (se repeta lucruri) e posibil sa iti aduca un plus pe termen scurt, insa pe termn lung sa dauneze imaginii! Alege intotdeauna tacticile care iti vor asigura vizibilitate, notorietate si vanzari pe termen lung in devafoarea celor pe termen scurt, asta daca iti doresti sa fii in business si peste 5 ani.