Blog

Cum să-ți crești vânzările prin content marketing

Pentru mulți dintre noi, content marketing-ul și vânzările sunt două direcții total diferite. De fapt, cele două fac echipă bună împreună și obțin rezultate mai performante în vânzări pentru cei care înțeleg acest lucru.

Criterii SEO pentru indexarea în Google în 2020

Criterii SEO pentru indexarea în Google

 

 

Google rămâne principalul motor de căutare în 2020, iar criteriile conform cărora este realizată indexare pot fi aplicate chiar și de tine. Citește materialul și vei avea toate informațiile necesare pentru a scrie articole SEO friendly.

Cum să-ți crești afacerea prin content marketing

Content marketing-ul poate fi avantajul competitiv care face diferența pentru afacerea ta. Într-un context în care online-ul a căpătat și mai mare amploare, brandurile și-au redirecționat resursele către acest mediu, crescând și mai mult competivitatea.

Antreprenoriat în vremea COVID-19

Cred că, până în acest moment, nu există om pe planetă care să nu fi auzit despre Coronavirus. Este acel virus care se „viralizează” așa cum orice om de marketing ar fi visat să se întâmple cu campania sa. Este cel care va afecta majoritatea industriilor, iar unele dintre ele este posibil să aibă nevoie de timp și/sau investiții importante să își revină.

S-a estimat că pierderile economice de pe urma Covid-19 ar putea ajunge la 2,7 trilioane de dolari.

Care sunt cele mai frecvente greșeli de promovare pe care le fac start-up-urile?

Indiferent de cât de mare este investiția în business-ul pe care îl începi, unele greșeli sunt inevitabile. Am adunat mai jos cele mai frecevente  greșeli întâlnite de mine până acum și te provoc să mă ajuți să completăm articolul, pentru că sunt sigură că mai sunt și altele.

Ideea principală a acestui articol este nu să le eviți, ci să înveți din ele și să mergi mai departe, să înțelegi că pe unele este mai bine să le testezi decât să le ocolești.

Provocari start-upProvocările cu care se confruntă toate start-upurile sunt:

  • limitările de buget și resurse
  • presiunea/nevoia de creștere a vizbilității și notorietății rapid.

Astfel că, să știi când, cum și  mai ales unde să investești bugetul este de cele mai multe ori ingredientul de succes, factorul care face diferența  între reușită și nereușită.