Blog

Social Media- Business Developer-ul afacerii tale

Daca in postul precedent v-am vorbit despre continut si de cat de important este sa eviti cliseele, acum vom vedea cum te poate ajuta comunicarea in mediul online sa obtii rezultate pozitive in business-ul tau.

Social media ne ofera toate uneltele pentru a le comunica clientilor nostri informatii despre produse, servicii iar tot ce trebuie sa facem e sa stim unde, cand si cat postam. Site, Twitter, blog, Facebook, MySpace, GooglePlus, LinkedIn, toate ne sunt la indemana, dar chiar aveti nevoie de toate in business-ul pe care il conduceti? Nu! Asa cum originalitatea unui continut e importanta si selectiva pentru un consumator, asa si prezenta in mediile care nu ating grupul tinta al comunicarii poate sa aduca in unele cazuri rezultate negative.

Continutul – originalitate vs cliseu

Cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa isi aloce timp (din cand in cand) pentru a se autoanaliza si a medita asupra lucrurilor pe care le face, asupra propriei personalitati si a ceea ce si-ar dori sa fie. Si mai cred ca asta ar trebui sa faca si companiile implicate in activitati de PR – sa isi acorde un ragaz pentru a analiza modul in care comunica si eficienta acestuia.