Blog

O zi intr-o agentie de PR

Suntem adesea intrebati, cu ce ne ocupam de fapt, care sunt activitatile care intregesc ziua noastra de lucru. Pentru multi ziua devine o rutina, incepe la o anumita ora si se termina atunci cand ceasul arata ora 18. In PR lucrurile sunt putin diferite…

De ce? Pentru ca aici inveti sa pui mai presus de activitatile tale zilnice, necesitatile clientului. Si ele pot fi multe si la ore care depasesc programul normal de lucru.

Povestea noastra!

In editia din ianuarie a revistei Cosmopolitan a aparut povestea WhitePR- de la vis la idee! Multumim Alexandra Raut! Mai jos am extras pasajele din material legate de povestea noastra, pentru ca vrem sa ne amintim cum am inceput…!

Exista business dupa job!

Dimineata.Suna ceasul.Incepe o noua zi de lucru. Pentru majoritatea dintre noi la ora 18.00 aceasta s-a incheiat. Pentru altii insa, mai curajosi, incepe una noua: cea de antreprenor dupa orele de program. Am cunoscut si noi astfel de femei puternice si curajoase care au decis sa faca din pasiunea sau hobby-ul lor o afacere care sa le satisfaca nevoia de independenta si de ce nu, sa le suplimenteze veniturile obtinute in urma unui program clasic de lucru la birou.Lavinia Pavel a trecut de la idee la afacere, cu entuziasm si poate o mica doza de “nebunie”, intr-un domeniu drag ei si care ii implineste cu adevarat dorintele de afirmare si exprimare personala.

Cum sa folosesti forumurile pentru a te promova?

Forumurile pot fi o modalitate excelenta de a crea buzz in jurul unor produse sau servicii, insa, la fel ca in cazul majoritatii tacticilor si strategiilor de comunicare, trebuie sa tii cont de anumite „reguli” . Sunt lucruri pe care e bine sa le faci, lucruri pe care NU e bine sa le faci si lucruri pe care mai bine NU le-ai face. Tine cont de faptul ca unele actiuni (se repeta lucruri) e posibil sa iti aduca un plus pe termen scurt, insa pe termn lung sa dauneze imaginii! Alege intotdeauna tacticile care iti vor asigura vizibilitate, notorietate si vanzari pe termen lung in devafoarea celor pe termen scurt, asta daca iti doresti sa fii in business si peste 5 ani.

7 diferente intre Advertising si PR

Intr-un articol precedent vorbeam despre faptul ca deseori marele public confunda PR-ul (Public Relations- Relatii cu Publicul) cu Publicitatea (domeniul Adevertising-ului). Pentru a explica mai bine aceste diferente vom apela la articolul celor de la Alpinepr.com.

Autoarea spune ca pe parcursul celor 20 de ani de cariera in PR, clientii intrebau, cu precadere, care sunt diferentele dintre PR si Publicitate. Iata 7 diferente fundamentale gasite de specialistul Alpine Communications pe durata celor doua decade de cariera.

Marketing-ul pe forumuri

Considerate canale de promovare atat pentru business-urile mici, aflate la inceput de drum si in cautare de metode eficiente si nu foarte costisitoare, cat si pentru companiile mari in cautare de “altceva” sau care isi lanseaza produse nisate, forumurile te ajuta sa te pozitionezi mai bine prin comunicare si sa generezi vizitatori pe site.