Blog

Cum sa folosesti forumurile pentru a te promova?

Forumurile pot fi o modalitate excelenta de a crea buzz in jurul unor produse sau servicii, insa, la fel ca in cazul majoritatii tacticilor si strategiilor de comunicare, trebuie sa tii cont de anumite „reguli” . Sunt lucruri pe care e bine sa le faci, lucruri pe care NU e bine sa le faci si lucruri pe care mai bine NU le-ai face. Tine cont de faptul ca unele actiuni (se repeta lucruri) e posibil sa iti aduca un plus pe termen scurt, insa pe termn lung sa dauneze imaginii! Alege intotdeauna tacticile care iti vor asigura vizibilitate, notorietate si vanzari pe termen lung in devafoarea celor pe termen scurt, asta daca iti doresti sa fii in business si peste 5 ani.

7 diferente intre Advertising si PR

Intr-un articol precedent vorbeam despre faptul ca deseori marele public confunda PR-ul (Public Relations- Relatii cu Publicul) cu Publicitatea (domeniul Adevertising-ului). Pentru a explica mai bine aceste diferente vom apela la articolul celor de la Alpinepr.com.

Autoarea spune ca pe parcursul celor 20 de ani de cariera in PR, clientii intrebau, cu precadere, care sunt diferentele dintre PR si Publicitate. Iata 7 diferente fundamentale gasite de specialistul Alpine Communications pe durata celor doua decade de cariera.

Marketing-ul pe forumuri

Considerate canale de promovare atat pentru business-urile mici, aflate la inceput de drum si in cautare de metode eficiente si nu foarte costisitoare, cat si pentru companiile mari in cautare de “altceva” sau care isi lanseaza produse nisate, forumurile te ajuta sa te pozitionezi mai bine prin comunicare si sa generezi vizitatori pe site.

Despre „costul” increderii

La fel cum pentru o constructie rezistenta este necesara o temelie solida, si pentru relatiile interumane, fie ele personale sau profesionale, ai nevoie de o fundatie puternica – de INCREDERE!

Fara incredere niciun client nu-ti va cumpara serviciile si/sau produsele, pentru ca se va gandi ca sigurul tau interes este profitul sau si mai direct: sa-l pacalesti sa cumpere ceva!

Cantitate sau calitate?

O intrebare pe care oamenii de marketing, dar nu numai, o rostesc tot mai des cand isi stabilesc strategia pentru social media. Ar trebui sa luam in calcul mai multi factori care pot influenta imaginea companiei si implicit vanzarile inainte de a spune cantitatea.