Blog

Pe tine ce te motiveaza?

Vorbim prea mult de rezultate si prea putin despre ce ne motiveaza pe noi, angajati si angajatori sa dam ce e mai bun pentru a avea proiecte marete. Intrebarea e: pe tine ce te motiveaza? Am construit articolul sperand sa obtinem raspunsuri de la voi, cititorii nostri, idei pe care sa le impartasim si cu ceilalti dar si ca suport pentru specialistii de HR care inca se intreaba cum pot obtine mai mult engagement din partea angajatilor.

Cat de important este “ambalajul” in relatiile publice?

Am fost putin contrariata sa descopar cat pret se pune, uneori, pe aspectul fizic in societatea actuala si cred ca fiecare observa asta zilnic. Fie ca e vorba de vanzatorul de la colt care spune mai frumos “Buna dimineata!” cand o domnisoara respectabila ii da comanda, fie ca vorbim de un partener de business sau un posibil client care apreciaza mai mult gusturile fine si atentia pentru detalii.

Va doresc timp!

„Va doresc timp” este o urare pe care mi-am insusit-o de ceva vreme. Nu imi apartine, desi mi-as fi dorit, dar o folosesc din ce in ce mai mult. Lipsa timpului a devenit mai mult un cliseu decat o realitate. „Nu am timp” a devenit o paradigma a lumii in care traim, o expresie pe cale sa inlocuiasca obisnuitul „salut” sau „buna ziua”. Suntem mereu pe fuga si mereu in intarziere, fugim de responsabilitati si intotdeauna e cineva de vina pentru tot ce ni se intampla. Nervii sunt intotdeauna intinsi la maxim si mereu cineva a facut ceva care ne impiedica sa ne indeplinim obiectivele si sa finalizam cu succes un proiect.

Pregatirea pentru comunicarea de criza

Fiecare companie este predispusa unei crize, indiferent de amplitudine sau de domeniul de activitate al organizatiei, iar multi manageri nu inteleg rolul proactiv al unei simulari de criza: “De ce m-as pregati pentru ceva ce are sanse minime sa se produca?”. Pentru ca daunele pe care ti le poate crea o astfel de situatie sunt atat de mari incat vei ajunge sa regreti faptul ca nu ai facut acea mica investitie de resurse la momentul oportun.

6 greseli de evitat in social media

V-am vorbit de nenumarate ori de rolul retelelor de socializare, de strategia pe care trebuie sa o adoptam pentru a fi cat mai aproape de consumatorii si clientii nostri, recent am discutat si despre influenta social media asupra vanzarilor, dar nu am abordat pana acum tema din perspectiva “ce sa nu facem”.

Asa ca astazi va vom prezenta sase greseli pe care trebuie cu orice pret sa le eviti in social media si pentru a completa cumva teoria, veti regasi la final exemple din lumea reala de greseli care le-au costat pe companii cateva cifre semnificative in vanzari.