Blog

Pregatirea pentru comunicarea de criza

Fiecare companie este predispusa unei crize, indiferent de amplitudine sau de domeniul de activitate al organizatiei, iar multi manageri nu inteleg rolul proactiv al unei simulari de criza: “De ce m-as pregati pentru ceva ce are sanse minime sa se produca?”. Pentru ca daunele pe care ti le poate crea o astfel de situatie sunt atat de mari incat vei ajunge sa regreti faptul ca nu ai facut acea mica investitie de resurse la momentul oportun.

6 greseli de evitat in social media

V-am vorbit de nenumarate ori de rolul retelelor de socializare, de strategia pe care trebuie sa o adoptam pentru a fi cat mai aproape de consumatorii si clientii nostri, recent am discutat si despre influenta social media asupra vanzarilor, dar nu am abordat pana acum tema din perspectiva “ce sa nu facem”.

Asa ca astazi va vom prezenta sase greseli pe care trebuie cu orice pret sa le eviti in social media si pentru a completa cumva teoria, veti regasi la final exemple din lumea reala de greseli care le-au costat pe companii cateva cifre semnificative in vanzari.

Cum influenteaza activitatea social media vanzarile

Pana de curand eficienta implicarii companiilor in comunicarea social media a fost pusa sub semnul intrebarii, multi manageri asteptand rezultate vizibile in vanzari, in numarul de clienti noi si pastrarea celor existenti. Un studiu realizat de LoyaltyOne, Medill Medill si The Ivey Business School de la Western University arata ca cei care investesc resurse in retelele de socializare au inregistrat cresteri ale vanzarilor intre 15 si 30 de procente, cifre deloc de neglijat, avand in vedere, pentru multe companii, bugetele modeste pe care le acorda acestui segment.

Cum sa fim mai creativi?

Mi s-a intamplat, nu de putine ori, sa fiu intrebata cu ce ma ocup. “Cum adica relatii publice? A, publicitate?!”. “Nu, nu chiar publicitate” si vino cu argumente ca domeniul tau nu se limiteaza la a face campanii si a te ocupa de media buying. In boutique-ul White PR incercam pe cat posibil sa reducem ceea ce tine de media buying, preferand sa ne axam pe relatiile cu jurnalistii- care sunt cruciale in domeniul nostru- si pe transparenta business-ului clientilor pe care ii reprezentam.

O zi intr-o agentie de PR

Suntem adesea intrebati, cu ce ne ocupam de fapt, care sunt activitatile care intregesc ziua noastra de lucru. Pentru multi ziua devine o rutina, incepe la o anumita ora si se termina atunci cand ceasul arata ora 18. In PR lucrurile sunt putin diferite…

De ce? Pentru ca aici inveti sa pui mai presus de activitatile tale zilnice, necesitatile clientului. Si ele pot fi multe si la ore care depasesc programul normal de lucru.