Blog

Realitatea bate teoria- Ce stie si ce trebuie sa stie un viitor PR

Realitatea bate teoria

Ce stie si ce trebuie sa stie un viitor PR

Recent, HR-ul ne-a anuntat ca a acceptat ca o studenta sa faca practica in cadrul departamentului de PR in care lucrez. Chiar daca a fost pe nepusa masa, iar noi aveam de pregatit un eveniment si de pus pe roate un proiect cu forte mult diminuate din cauza concediilor de vara, am acceptat provocarea si, luni, ne-am trezit cu studenta in birou.

Eveniment GREEN

Credem ce in viata fiecarei companii ar trebui sa existe macar o zi care sa se numeasca “GREEN DAY”. Cei de la Actavis, companie producatoare de farmaceutice au ales ca aceasta zi sa fie pe 17 iunie 2013, ziua in care au anuntat finalizarea procesului de rebranding si mutarea intr-un nou sediu in Piata Victoriei- America House. Ne bucuram ca noi, cei de la WhitePR am fost alesi sa organizam acest eveniment si ne bucuram si mai tare sa vedem ca tot mai multe companii aleg sa fie responsabile fata de mediu si sa se implice cu actiuni concrete.

Cu o floare nu se face primavara!

Cliseu sau nu, acest proverb este cu atat mai adevarat in sfera comunicarii si relatiilor publice, cu cat tot mai multi manageri inteleg ca daca au o aparitie in revista/ziar vor incepe sa sune telefoanele non stop, clientii de la concurenta se vor muta la ei si nu vor mai face fata cererii! Exista o aura in jurul a tot ceea ce inseamna PR si comunicare, inca multi au impresia ca suntem niste adevarati magicieni care atunci cand suntem chemati venim cu bagheta magica, spunem “abracadabra”, facem minunea si apoi disparem si ne mai cheama ei cand mai considera ca au nevoie.

Am donat mii de zambete!

Vine un moment cand simti nevoia sa oferi inapoi, cuiva care are nevoie, putin din darurile pe care le primesti, din bucuria unei impliniri sau a unui lucru nou pe care il experimentezi. Te gandesti cum ai putea sa ajuti, pentru ca ai senzatia unei neimpliniri  si un proiect de responsabilitate sociala e tot ce iti trebuie in acele momente!

Implicarea angajatilor companiei in comunicarea social media

 

Planul de comunicare al fiecarei companii trebuie sa fie orientat si catre componentele de social media, care aduc beneficii din ce in ce mai mari vizibilitatatii brandului si implicit rezultatelor in vanzari.

Unul dintre instrumentele care ofera acces rapid la publicul tinta este reteaua de socializare Facebook, care pune la dispozitie din ce in ce mai multe aplicatii si functii pentru a atinge un numar cat mai mare de potentiali clienti. Aici comunicarea poate fi usor gestionata, existand control asupra informatiilor care sunt diseminate si posiblitatea de a pastra legatura cu cei care urmaresc activitatea companiei.