Blog

Cum, Cand si De ce CSR?

In ultimii ani in Romania a devenit din ce in ce mai des folosit termenul de CSR, pentru a defini diferite campanii de ajutorare a oamenilor aflati in suferinta sau pentru remedierea unei probleme sociale. Dar ce inseamna cu adevarat CSR si care sunt beneficiile unei astfel de campanii pentru companiile mici si mijlocii?

Cui vinzi?

 

In toate cartile de marketing si relatii publice din toate timpurile o atentie deosebita la elaborarea strategiei de comunicare este acordata target-ului- clientilor tinta sau cu alte cuvinte cei carora le vinzi produsul. Stabilirea profilurilor de consumatori si construirea cate unui mesaj pentru fiecare dintre aceste segmente este ceea ce trebuie sa faca orice business, indiferent de gradul de maturitate sau de canalul de promovare ales.

 

Nevoia de….altfel

M-am gandit in ultimul timp ce-mi displace cel mai mult in lumea PR-ului. De fapt, nu ma gandesc la ce imi displace, ca suna negativ, ci ma gandesc la ce lipseste.

De ceva vreme, prea multa in opinia mea, se simte o amorteala in bransa si m-am intrebat de ce? Ei bine, toata lumea vorbeste despre inovatie, despre originalitate si diferentierea fata de concurenta. Insa adevarul este ca nu am mai vazut de foarte multa vreme vreo campanie, eveniment sau orice altceva care sa ma faca sa exclam: Uau, asta chiar e altceva!

Social Media- Business Developer-ul afacerii tale

Daca in postul precedent v-am vorbit despre continut si de cat de important este sa eviti cliseele, acum vom vedea cum te poate ajuta comunicarea in mediul online sa obtii rezultate pozitive in business-ul tau.

Social media ne ofera toate uneltele pentru a le comunica clientilor nostri informatii despre produse, servicii iar tot ce trebuie sa facem e sa stim unde, cand si cat postam. Site, Twitter, blog, Facebook, MySpace, GooglePlus, LinkedIn, toate ne sunt la indemana, dar chiar aveti nevoie de toate in business-ul pe care il conduceti? Nu! Asa cum originalitatea unui continut e importanta si selectiva pentru un consumator, asa si prezenta in mediile care nu ating grupul tinta al comunicarii poate sa aduca in unele cazuri rezultate negative.

Continutul – originalitate vs cliseu

Cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa isi aloce timp (din cand in cand) pentru a se autoanaliza si a medita asupra lucrurilor pe care le face, asupra propriei personalitati si a ceea ce si-ar dori sa fie. Si mai cred ca asta ar trebui sa faca si companiile implicate in activitati de PR – sa isi acorde un ragaz pentru a analiza modul in care comunica si eficienta acestuia.