Blog

7 diferente intre Advertising si PR

Intr-un articol precedent vorbeam despre faptul ca deseori marele public confunda PR-ul (Public Relations- Relatii cu Publicul) cu Publicitatea (domeniul Adevertising-ului). Pentru a explica mai bine aceste diferente vom apela la articolul celor de la Alpinepr.com.

Autoarea spune ca pe parcursul celor 20 de ani de cariera in PR, clientii intrebau, cu precadere, care sunt diferentele dintre PR si Publicitate. Iata 7 diferente fundamentale gasite de specialistul Alpine Communications pe durata celor doua decade de cariera.

Marketing-ul pe forumuri

Considerate canale de promovare atat pentru business-urile mici, aflate la inceput de drum si in cautare de metode eficiente si nu foarte costisitoare, cat si pentru companiile mari in cautare de “altceva” sau care isi lanseaza produse nisate, forumurile te ajuta sa te pozitionezi mai bine prin comunicare si sa generezi vizitatori pe site.

Despre „costul” increderii

La fel cum pentru o constructie rezistenta este necesara o temelie solida, si pentru relatiile interumane, fie ele personale sau profesionale, ai nevoie de o fundatie puternica – de INCREDERE!

Fara incredere niciun client nu-ti va cumpara serviciile si/sau produsele, pentru ca se va gandi ca sigurul tau interes este profitul sau si mai direct: sa-l pacalesti sa cumpere ceva!

Cantitate sau calitate?

O intrebare pe care oamenii de marketing, dar nu numai, o rostesc tot mai des cand isi stabilesc strategia pentru social media. Ar trebui sa luam in calcul mai multi factori care pot influenta imaginea companiei si implicit vanzarile inainte de a spune cantitatea.

Social media pentru serviciile financiare

Social media reprezinta viitorul comunicarii online si poate unele dintre cele mai interesante proiecte, din afara tarii, desfasurate pe platformele de social media sunt din sfera serviciilor financiare.

In Romania, numarul companiilor care desfasoara campanii de social media este extrem de redus. In ultima vreme, in urma exploziei Facebook pe piata din Romania, tot mai multe companii si-au deschis un cont sau in cel mai bun caz, o pagina de companie pe care posteaza uneori informatii despre companie . Si cam la asta se reduce activitatea de social media a companiilor din sfera serviciilor financiare din Romania.