Blog

Despre „costul” increderii

La fel cum pentru o constructie rezistenta este necesara o temelie solida, si pentru relatiile interumane, fie ele personale sau profesionale, ai nevoie de o fundatie puternica – de INCREDERE!

Fara incredere niciun client nu-ti va cumpara serviciile si/sau produsele, pentru ca se va gandi ca sigurul tau interes este profitul sau si mai direct: sa-l pacalesti sa cumpere ceva!

Cantitate sau calitate?

O intrebare pe care oamenii de marketing, dar nu numai, o rostesc tot mai des cand isi stabilesc strategia pentru social media. Ar trebui sa luam in calcul mai multi factori care pot influenta imaginea companiei si implicit vanzarile inainte de a spune cantitatea.

Social media pentru serviciile financiare

Social media reprezinta viitorul comunicarii online si poate unele dintre cele mai interesante proiecte, din afara tarii, desfasurate pe platformele de social media sunt din sfera serviciilor financiare.

In Romania, numarul companiilor care desfasoara campanii de social media este extrem de redus. In ultima vreme, in urma exploziei Facebook pe piata din Romania, tot mai multe companii si-au deschis un cont sau in cel mai bun caz, o pagina de companie pe care posteaza uneori informatii despre companie . Si cam la asta se reduce activitatea de social media a companiilor din sfera serviciilor financiare din Romania.

Cum, Cand si De ce CSR?

In ultimii ani in Romania a devenit din ce in ce mai des folosit termenul de CSR, pentru a defini diferite campanii de ajutorare a oamenilor aflati in suferinta sau pentru remedierea unei probleme sociale. Dar ce inseamna cu adevarat CSR si care sunt beneficiile unei astfel de campanii pentru companiile mici si mijlocii?

Cui vinzi?

 

In toate cartile de marketing si relatii publice din toate timpurile o atentie deosebita la elaborarea strategiei de comunicare este acordata target-ului- clientilor tinta sau cu alte cuvinte cei carora le vinzi produsul. Stabilirea profilurilor de consumatori si construirea cate unui mesaj pentru fiecare dintre aceste segmente este ceea ce trebuie sa faca orice business, indiferent de gradul de maturitate sau de canalul de promovare ales.