Blog

Social Media- Business Developer-ul afacerii tale

Daca in postul precedent v-am vorbit despre continut si de cat de important este sa eviti cliseele, acum vom vedea cum te poate ajuta comunicarea in mediul online sa obtii rezultate pozitive in business-ul tau.

Social media ne ofera toate uneltele pentru a le comunica clientilor nostri informatii despre produse, servicii iar tot ce trebuie sa facem e sa stim unde, cand si cat postam. Site, Twitter, blog, Facebook, MySpace, GooglePlus, LinkedIn, toate ne sunt la indemana, dar chiar aveti nevoie de toate in business-ul pe care il conduceti? Nu! Asa cum originalitatea unui continut e importanta si selectiva pentru un consumator, asa si prezenta in mediile care nu ating grupul tinta al comunicarii poate sa aduca in unele cazuri rezultate negative.

Cel mai bun punct de plecare este site-ul. Orice organizatie, companie sau business trebuie sa aiba o pagina oficiala care sa poata oferi informatii dar si date de contact pentru potentialii clienti. Apoi urmeza prezenta pe retele de socializare, care este foarte mult conditionata de tipul business-ului pe care il ai. Pe Twitter si Facebook ai avantajul de a interactiona cu un numar mult mai mare de clienti decat pe celelalte retele, poti crea comunitati de oameni care sa fie interesati de produsul tau si care sa-l situeze prin atasamentul fata de brand in topul preferintelor atunci cand se vor gandi la o achizitie.

Odata prezent in mediul online, nu dezamagi prin absenta. Mentinerea unui flux constat de comunicare si interactiune cu potentialii clienti si adaugarea unei note de familiar si confortabil imaginii brandului sunt cheia succesului in social media. Posteaza de cel putin doua ori pe zi informatii utile, imagini amuzante- daca imaginea brandului tau iti permite- deschide dezbateri legate de produsele tale si fa totul cu transparenta. Sunt doar cateva dintre ingredientele unui business de succes in online. Realizarile si rezultatele pozitive in vanzari se vor vedea, dar nu te astepta sa incasezi mai multi bani de la primul post pe facebook. Social media iti ofera rezultate in cateva luni, daca pastrezi un flux constant de interactiune cu cei care te urmaresc.

Ce credeti, cu o strategie bine pusa la punct reusiti sa obtineti rezultatele la care visati?

Written by

The author did not add any Information to his profile yet